Konu
Durumumuz Ne olacak? (Ringofon)
10-12-2007, 23:25:20
#5
w.ba
katreklam da iyi idi ben memnundum fakat şu aşamada siteleri kasıyor bişeye yaradığı yok yani, bir de şu var katreklamda da ringofon kampanyaları olcak mı yeni durumda olacaksa problem değil.