aytekin53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır konu hakkında mail geldi bana Pin no bekliyorum o yüzden reklamlar o şekilde çıkıyor pin no girene kadar reklamlar konulmayacakmış ne zaman no gelecek allah bilir
böyle bir bahane ilk kez duyuyorum. aylarca pin bekleyip reklam yayını yapan insanlar var. sen yıllarca bekliyorsun sanırım . bence sana atılan maili buraya yapıştır da görelim.

<konuyla alakasız="true">ikiyüzüncü mesajımı da buraya postladım</konuyla>