Konu
Masa üstü simgelerim bozuldu.
08-12-2007, 20:24:45
#2
Hibrahim
farkederseniz silinen simgeler sizin sonradan yuklediginiz programlar. programlaraın uzerine gelin sag tıklayın hedef bul diyin oradan tekrar programın simgesi cıkacaktır masa ustune atın inşallah düzelir:
DD