Bize göre herşey etiktir aslında , ama karşımızdakilere göre bakmak lazım , çünkü insanın vicdanı da bir nokta da kopuyor düşünceleri de uçuyor; bencil oluyoruz.Makalen için teşekkürler diğer makalelerini de bekliyoruz.