cagoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
149$ = 3 ykr
bu şekilde olsa işimiz var valla
forumu incele biraz denilen şeyi anlarsın.Bedavayada vbseo lisansı verdiler ama sonuçta tüm lisanslar kapandı.
Neyse sen burnumun dikine gidicem diyorsun sanırım uyarmamızın bir yararı yok o zaman sen en ucuzunu al owned diye aldığın lisansı 1 ay kullanırsın artık.