ForumYurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski sürümü o, Bu anlatim yeni sürüm icindir. Verildiginin farkindayim zaten.

_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel bir döküman olmuş.. +REP..

Birde kullanan arkadaşlara şunu sormak istiyorum. Daha önce bir arkadaşla yedek yüklerken sorunla karşılaşmıştık. Şimdi Yedek aldığımız MySQLDumper versiyonu ile yedeği yüklediğimiz MySQLDumper versiyonun farklı olması bir sakınca doğurur mu.

Konu aynı ama döküman farklı..
Tesekkürler, Acikcasi sorun olacagini sanmiyorum, ama denemekte fayda var.

CenkhanKaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mysqldumper ve benzeri konular hakkında acıklama cok yapılmıştı gerek yoktu ?
Cenkhan cim nazar etme ne olur , yaz saninde olur canimbenim