Turintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginç bir benzetme olmuş Phoenix. Yoksa böle bir kızmı var diyesim geldi bizden kaçmaz Şaka yapıyorum kızma
Yok hani ne bileyim daha rahat anlasilsin diye boyle anlatayim dedim.

Laf aramizda evet var ya da vardi ya da yeniden olacak, oyle iste karisik bir durum. Bunalimdayim