arkadaşlar slm. internet sektörüyle son zamanlarda bende ciddi anlamda ilgilenmeye başladım. normalde grafik tasarımcıyım. son zamanlarda artan talepler neticesinde web tasarım hizmetleri de vermeye başlıyacaz. bunun için bi takım düşüncelerim ve uygun zamanı bekliyorum. ben bu işi proje bazlı ve tek tek host alarak gerçekleştirecektim ama bundan vazgeçtim işin biraz daha mutfağına inmek istedim. şu anda bi datacenterdan coloc. hizmeti almaya başladık. tabi çok eksiklerim var ve sürekli kendimi geliştirmek için gayret ediyorum. yalnız sormak istediğim olay şu. biz aynı zamanda bu hizmeti alarak geri planda bir hosting firması gibi çalışıyoruz demek doğrumudur.? bu konuda aydınlatacak arkadaşlarım olursa çok sevinirim arkadaşlar.