Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
bundan bikaç ay önce msn kendini önemsettireye başladı ama msn messenger ın araa fonsksiyonu kalkınca artık o da fasulye oldu
evet ama benim bildigim genelde googlede kacınca sayfadaysan msn dede ona yakın oluyon yani en azından benim siteler öyle..
Co ne iş malatyagoogle şekil olmuş bu arada :Pp