Peki arkadaşlar resim sitesi yapsam ve resimleri sizin siteye yüklesem de benim siteden goster.asp ye iframe açsam ? Ama benim sitenin ortasında sizin sitenin görüntüsünü bozmayacak şekilde. Peki bu şekilde kazançlar kabul mü? Hem benim site görünmüş oluyor hem sizin site
Eğer bir sorun olacaksa vazgeçicem projeden
eğer ziyaretçiler bizim siteyi tam olarak görebilirse yani ulaşım sağlayabilirse sorun olmaz...