Konu
google da iyiyim ancak msn ve yahoo da kötü neden
17-06-2006, 18:25:34
#2
Misafir
Sen kendine şu soruyu sor:
En son ne zaman yahoo ya girip arama yaptın.
muhtemelen cevabı hatırlamıyorsun bile.
yani boşver onları.Türkçe içerikli siten varsa onların önemi yok.