Anlatokulunu; liseler için değil, ortaokular için bu yarışma
Bitek-o; olduğunu sanmıyorum, çünkü orada henüz tarihler vs. belirlenmemiş, oysa arkadaş nisan ayı diyor.

Bu konu hakında bilgilendirirse bizi, memnun olurum...