reklam ajansı sahibiyim hub üzerinde 3 pc bağlanıyoruz sabit ip yok modeme reset attıgımda ipim değişecek iş yerindeyim. işim vardı arkadaşta yeniydi bilmiyordu üzüldüm banlandıgına kendi kendine forumda takılıyordu yardımcı olsanda yeni webmaster yolunda ilerliyor yardımcı oluruz. işim yüzünden bu gece ofiste kalacağım