2 üyelik açmak şu an için bir problem teşkil etmiyor
o yüzden birşeyi ispatada gerek yok aslında
sen öyle diyorsan öyledir

sabit ip 'mi var şirketinizde ?

şu an işyerindemisiniz bu arada mesleğiniz nedir acaba iiyi niyetli olarak merak ettim

çünkü ip'leriniz ilk günden bugüne aynı görünüyorda


not:KHAYMANA nickli üyeyi ben banlamadım onuda not olarak belirtiiyimde yanlış anlama olmasın.