Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 üyelik açmak şu an için bir problem teşkil etmiyor
o yüzden birşeyi ispatada gerek yok aslında
sen öyle diyorsan öyledir
sabit ip 'mi var şirketinizde ?
şu an işyerindemisiniz bu arada mesleğiniz nedir acaba iiyi niyetli olarak merak ettim
çünkü ip'leriniz ilk günden bugüne aynı görünüyorda
not:KHAYMANA nickli üyeyi ben banlamadım onuda not olarak belirtiiyimde yanlış anlama olmasın.