Konu
Herkes Buraya Lütfen ....
30-11-2007, 00:39:11
#17
Sabri
İyi çocuktu +rep verdim diye pmyle teşekkür bile etmişti yazık oldu
Bu arada edevrim de benim ortağımdır ve İPlere bakarsanız aynı yerden giriş yaptığımızı göreceksiniz (konuyla alakası yok genel bilgi)