evet iş yerindeyiz 2 üyeliğim yok ıspatda edebilirim r10 buluşmasında iş yerinden arkadasım yeni web master olma yolunda tavsiye etttim davetiye gönderdim üye oldu yan masada oturuyor
khaymana tanıyanlar = grafix surces firatabi ankara
aynı ip olması aynı kişi oldugu anlamına gelmez forumda bir kötü laf ve gereksiz cevap yazmadım iyi huyluyumdur. neden 2 üyelik alayım
edit: okadar post kasma dedim arkadasın üyeliği durduruldu