Google Fan Webmaster Forum - Tekil Mesaj gösterimi - Yuh Artık !
Konu: Yuh Artık !
Tekil Mesaj gösterimi
  15  
Alt 29-11-2007, 21:49:53
xJiNx
 
Standart
google in arama motorunu sitenize koyuyosunuz... ve bi bakıyosunuz bi süre sonra banlanmissiniz.. aa neden .. cevap geliyo arama motorunda sitenizde *** icerik aranmis.. böyle kötü bi yönetim olamaz.. madem *** ve ***** ya karsisin . neden o zaman reklamlarında *** ve ***** ile karsilasiyoruz... ee bu ne yahu diye mail atiyosun.. tsk ler ilginize... uyardıgınız icin tsk ler zımbırtıları falan filan.. böyle çelişkimi olur ... moturunda *** aranmasin ama sen reklamini yayınliyosun ve reklamında ***** var ... kalite bu degil