Konu
‘Adobe’ Kullanıcıları Tehlikede {!}
29-11-2007, 11:55:35
#5
2ynet
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar kesinlikle foxit'i öneririm. Zaten bi pdf dosyalarını açmak için kullanıyorum pdf programlarını bunun için öle kasan bi programa hiç gerek yok hem çok hafif hem de adobe'den daha hızlı