Malesef alıntı ile (ç)alıntının farkını bilmiyoruz. Alıntı yapıcam derken bir bakıyorsunuz ki o yazı çalıntı olmuş. Dengeyi tutturamıyoruz malesef millet olarak. Esinlenmek ayrı, intihal ayrı. Ve bunu malesef koca koca profesörler yapıyor, akademik kariyerleri ayaklar altına alınıyor, daha da ötesi ülkenin adı kirleniyor... Yazık.
Kesinlikle haklısın arkadaşım. Konu biraz özünden çıktı gibi ama bunları da konuşmak lazım.
Çapraz link değişimi yaptığım bir arkadaş vardı. (Sağolsun bana yeni bu işe başladığım zaman yardımı da olmuştur. Ne sorsam söylerdi hemen) Sitemi yeni açtığımda ona danışırdım. Hiti şu kadar normalmi adsense geliri bu kadar sence iyi mi vs. gibi. Kısa bir süre sonra bir baktım arkadaş sitenin iyi kazandırdığını anlayınca iki tane birden açmış. Benim link değişiminde sitem için verdiğim title ı kullanıp. Title, Site başlığı hep aynı (Allahtan içeriği özgün yapmış) Neyse çok uzadı. Kendisi de okur bu yazdığımı belki. Bu foruma üye olmak için davetiyeyi o arkadaş göndermişti zati