Konu
Beşiktaş-Marsilya Şampiyonlar Ligi Maçı
28-11-2007, 10:53:06
#6
yakese
bence kaybedecek bişeyleri yok çıkar aslanlar gibi oynar Türklerin gücünü gösterirler.Kötü bir dönem geçiriyor olmaları beşiktaşı küçültmez