arkadaşlar liseler arası web tasarım proje yarışması var bende okulumu temsil etmek istiorum çünkü bu işlerden çakan yok sizce ne yapılabilir ne yapabilirim ya da fikirlerinizi söylerseniz yardımcı olursanız projeler nisan ayında verilecek baya bir zamanımızda var..