Free'ye kaçmanın cezası olsa gerek
Aklıma ilk gelen çözümleri söylüyorum belki bunlardan biri olabilir;
Sayaç text belgesinde tutuluyorsa yazım izni yoktur klasörün, yada farklı veritabanında tutuluyor olabilir aynı şekilde yazım sorunu vardır.
Tavsiye bölümünde muhtemelen bir companent kullanılmıştır ve bu companent serverda mevcut değildir. Hata kontrolü sağlam olmadığından herhangi bir hata vermiyordur.
3. aşama ise yazan kişinin farklı görüşüdür. Access veritabanı şişmesin, eski haberlere gerek yok düşüncesi ile 100. kayıttan sonrakileri sil diye bir komut vermiştir.
Eğer biraz bilginiz var ise bunları kendinizde yapabilirsiniz.