arkadaşlar pmlere cevap wermedim.buraya yazıyorum;
mesajımda da yazdığım gibi,çok kaliteli olmasına gerek yok.bi kaç program açıldığında kasıp müşteriyi bıktırtmasında,yane bi internet cafeye gittiğinizde de kafanızda özellikleri belirler.bana ne kadarlık olsun demeyin,çıkartın ortaya bi fiyat ben buradan veya pm den size ulaşırım,konuşuruz.
hepinize şimdiden teşekkürler....