Coojo adlı üyeden alıntı:
birde arkadaşa katılıyorum 4 yıldır php biliyorsan niye hala hazır script kullanıyorsun kendin yaz yap güzel bir site, bizde girelim

görende vbulletin açmak için çoook büyük bir php birikimi lazım sancak
o da değişik bir bakış açısı

Neyse herşey türk interneti için. Arkadaşım siteni geliştirmen dileği ile...