kaanaykut adlı üyeden alıntı:
Yani ilk okul 4uncu sınıfta php biliyorsan helal olsun.Ozmn bundan baska sitelerinde olması lazım.Acaba yaptıgın herhangi bir sitenin adresini verirmisin özellikle 4 senedir bildiğin php ile !
birde arkadaşa katılıyorum 4 yıldır php biliyorsan niye hala hazır script kullanıyorsun kendin yaz yap güzel bir site, bizde girelim

görende vbulletin açmak için çoook büyük bir php birikimi lazım sancak