Arkadaşlar Psd Yİ Koyuyorum Önüme Bİr Yazı GEliyor Tamam Yapıyorum Sonra Yazıya Tıklıyorum Bİşey Soruyor Gene Tamam Yapıyorum Yazı Şekli Bozuluyor NEden Acaba