6 ay kadar kullanılmış, sorunsuz ati radeon x550 çipsetli ekran kartım satılıktır.

ilk aldığımda 120ytl'ye garantili bir şekilde almıştım. pazarlıksız 40ytl'ye satıyorum.

pci-e girişli kart ve 256mb ram. yeni çıkan oyunları düşük kaliteyle rahat oynatıyor, oynatmadığı bir oyun görmedim ama düşük kalitede böyle.

Kargo ücreti alıcı tarafından ödenir(tahmini 4-6ytl civarı) ve bana ücret ödendiği gün kargoya verilir(tabi kargo o gün ve o saatte açıksa).

msn ekleyebilir veya pm atabilirsiniz..