bir fenerli olarak önyargılı yaklaşmak istemiyorum tabiki tarafsız gözle bakmalıyız eleştiri için
hocam tema zayıf
içeriğinin maşallahı var ama
bu içeriği phpnuke le öldürme istersen
spam ben burdayım diye bağırıyor

nuke yerine mesela smf + joomla yapsaymışsın çok kral olurmuş gerçekten takılırsan yardımcıda olurum
forum bölümlerine biraz çalış bence
daha genel olsa bölümler çok daha aktif olur siten
ŞampiyonLuğun mimarı sizce kim ?
bunun için bölüm açmasaydın keşke [yanlış anlama fenerli olmamdan değil]
bölümlere gerçekten çalışılmalı inan bana
aşıklar mekanı nın galatasaray forumunda işi ne mesela
sen o sitede sadece galatasarayı konuşturucaksın tartıştırıcaksın insanlara
muhabbeti çok geniş tutmuşsun, bence zararlı olur bu kadar geniş tutulması

domaine ve içeriğe yazık etme phpkurdu
yaklaşık 1 yıldır bir taraftar sitem var
insanların bu tarz bir sitede neye yöneleceğini biraz da olsa bilirim

biraz daha üzerinde çalışılması dileğiyle
umarım eleştirilerim ve fikirlerim yapıcı olur