Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bence sitemap kadar saçma birşey yok
kimseye tavsiye etmiyorum
her ne kadar faydalı olduğu savunulsada google her mapinizi çekişinde indexinizi % 50 ye düşürüp yeniden indxliyor
indexli sayfanız azalıyor böylece
mantığını anlayamadım gitti