Stain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahsen beğendiyseniz karşılığını verip .png'sini almanızı beklerdim.

iyi çalışmalar..

Akarwebe Kalmış Bir şey Bizim birşey sölememiz ayıp olur