Merhaba arkadaşlar artık mecbur başlık açıyorum. sitelerinden mail çektim cevap gelmedi buradan özel mesaj çektim cevap vermediler.bugün ayın 22 si ve hala ödemem gelmedi tamam çokbi para değil belki ama şu anda o 45 ytl ye çok ihtiyacım var. Artık zahmet olmazsa bir açıklama bekliyorum...