Konu
Yil Bitiyor Ringofon'un BOMBALARI Bitmiyor : Varan 2
22-11-2007, 14:55:59
#5
akon
bencede ama o günler normal saymıştı bende yani 2 katına çıkmak imkansız gibi birşey asıl hafta içi olan o 1-2 dolar çektiğimizin 2 katını yapalım versinler o parayı