Resellerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne olursa olsun bu sistem uzun ömürlü olacak tabi şimdi burda söylemekle sizlerin düşüncelerini değiştiremem ama bu sistem için 2 ayımı verdim her türlü sorunu düşünerek bu işe başladım ve kapanmadanda devam edecek.
çoklu resim işide ilerisi için düşünüyoruz şimdilik beta sürümde uygun görmedik.
üye olup bi deneyeyim dedim yinede ama bi sorum olucak üye kaydı sırasında kendimi çöpçatan sitesine kaydoluyorum sandım "HAKKINIZDA" bölümüne ne yazıcam?