fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
betayı geçipte normal şekilde işledikten sonra kullanmak daha mantıklı geliyor bana geçenlerde ***** sitemdeki resimler için bi upload sitesi kullanıyordum,4-5 gün sonra site kapandı gitti.sahibine mail attım siteyi kapadık dedi.inşallah uzun ömürlü olur,***** sitelerimde kullandıgım resimler için güzel bi resim upload sitesi bulamadım zaten

ne olursa olsun bu sistem uzun ömürlü olacak tabi şimdi burda söylemekle sizlerin düşüncelerini değiştiremem ama bu sistem için 2 ayımı verdim her türlü sorunu düşünerek bu işe başladım ve kapanmadanda devam edecek.


çoklu resim işide ilerisi için düşünüyoruz şimdilik beta sürümde uygun görmedik.