betayı geçipte normal şekilde işledikten sonra kullanmak daha mantıklı geliyor bana geçenlerde ***** sitemdeki resimler için bi upload sitesi kullanıyordum,4-5 gün sonra site kapandı gitti.sahibine mail attım siteyi kapadık dedi.inşallah uzun ömürlü olur,***** sitelerimde kullandıgım resimler için güzel bi resim upload sitesi bulamadım zaten