firefoxta o hataları gösteren eklentiyi kullanırsan vezir orada yaptığın hatanın nedenini ve doğrusunu örneklerle göstermekte.
Mesala r10 anasayfası şöyle yapılmış :
Alıntı
<html>
<head>
<title>document without DOCTYPE</title>
</head>
xhtml için
Alıntı
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" lang="en" xml:lang="en">
<head>
<title>XHTML-document</title>
</head> ...
olması gerekiyor. firefox eklentisi bunu yapıyor.