LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde böyle sistemleri güvenmediğimden kullanmam.fakat tavshan'ın güvenilir bir kişi olduğunu düşündüğümden dolayı deneyeceğim

**
-Firefoxta admin panelinde upload yaparken normal'i seçemiyorum.
birde resmi seçip upload dedikten sonra işlem yapılmıyor.

firefoxda yükliyemezsin hoca internet explorer ile şuan için işlem yapılabiliyor mozillada kodlamanın bir takımı engelleme yapdığı için internet explorer tavsiye ediyoruz...