LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde böyle sistemleri güvenmediğimden kullanmam.fakat tavshan'ın güvenilir bir kişi olduğunu düşündüğümden dolayı deneyeceğim
Firefoxta admin panelinde upload yaparken normal'i seçemiyorum.
suan icin ie de calisiyor, konudada belirtmiştim sistem henuz beta. firefox uda halledicez yakında ins