normalde böyle sistemleri güvenmediğimden kullanmam.fakat tavshan'ın güvenilir bir kişi olduğunu düşündüğümden dolayı deneyeceğim

Firefoxta admin panelinde upload yaparken normal'i seçemiyorum.
suan icin ie de calisiyor, konudada belirtmiştim sistem henuz beta. firefox uda halledicez yakında ins