normalde böyle sistemleri güvenmediğimden kullanmam.fakat tavshan'ın güvenilir bir kişi olduğunu düşündüğümden dolayı deneyeceğim
**
-Firefoxta admin panelinde upload yaparken normal'i seçemiyorum.
birde resmi seçip upload dedikten sonra işlem yapılmıyor.