Canparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok gelmedi kaçmasın bunlar
aman diyeyim dün akşam mail attım fakat henuz cevap gelmedi pazartesi elemanla konuşmuştum sebastian sanırsam bugun odemeleriniz yapılır demişdi ama halen ses yok