Çağrı abe iyidir... Sen adam gibi efendi yaklaştıktan sonra çağrı abeye problem olmaz... Her zaman yanındadır... Ödeme konusunda sıkıntı olacağını sanmam... 10-20 kuruş için laf getirtmez yani kendine... Ama çok içiyo yasık yani...