kralex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence bu lisansı bünyamin hakketi
bizede düşerse iyi olur fazla lisans göz çıkarmaz
vbplaza eklentisinde var çekiliş sistemi ama o tüm üyeleri kapsıyor
Ah o madridli bünyamin sen yokmusun sen