w.ba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba odin
gelen mail bir tek sana mı gelmiş yoksa liste halinde mi?

https://www.r10.net/gundemdeki-konula...irmayin-3.html

bende ismi geçen siteden şüphelenmeye başladım.
Gelen e-posta direk bana gelmiş ancak atomic mail sender gibi programlar zaten tek , tek kullanıcıya e-posta gönderebiliyor toplu olarak liste göstermemek için yahoo ve diger maillerinizdede seçenekler var , hal bu durumda iken zaten mailleri forward edenler bu spama ön ayak oluyorlar bilmeden tüm mailleri karşı tarafa aktarıyorlar.