MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam size bedava host+reklam+indexleme garantisi veriyor.
Bunun için üste ufak bir bant koymuş.
Bunu kaldırmak bence saygsızlık olur.
Hem yarın öbür gün güzelim siteniz elden de gidebilir.
aslında kardes deıgın cok mantıklı o kadar ımkan saglıyor ama babasını hayrınada yapmıyoya nıhayetınde bır cıkarı var zaten cogu kullanıcı navbarı kaldırıp kullanıyor bende ole kullanıyorum mesela