Pek uzun ve beğendiğim bir çalışma olmadı (zaten bildiğim bir konu da değildi ) ama karaladım bişeyler ve Özel Mesaj yoluyla size ilettim.
Siz de bana kısa zamanda dönerseniz memnun kalırım.
Saygılar.

------------

örnek verdiğiniz yazıda aslında sadece "açıklama" yapılmış. ne olduğu hakkında bilgiler verilmiş. ama makalede biz kendi düşüncemizi de olayın içine katarak merkezdeki fikri öne çıkarmaya çalışsak da olur mu? yani açıklamanın da destekçileri bizim fikirlerimizi olsun. biraz sohbet gibi. okuyucuyu daha rahat yakalayabilmek ve yazıyı okuyucu için ilgi çekici kılabilmek için derdimi tam anlatamadım sanırım neyse daha sonra Özel Mesaj yolu ile konuşuruz eğer bende bir potansiyel görürseniz

Saygılar.