Konu
Uçurumun kenarındayım
18-11-2007, 23:25:56
#4
byLiLattah
arkadaş dediklerinde kötü bir şey yok ki, bu kadar sandbox korkusuna kapılmayın sitene ve içeriğine güveniyorsan korkmak yerine bence ne güzel hak ettiğim yere geliyor diye şöyle bir keyiflenin..
Saygılarımla,