arkadaş dediklerinde kötü bir şey yok ki, bu kadar sandbox korkusuna kapılmayın sitene ve içeriğine güveniyorsan korkmak yerine bence ne güzel hak ettiğim yere geliyor diye şöyle bir keyiflenin..

Saygılarımla,