UndeaD adlı üyeden alıntı:
Düşünsenize 2 Mbit 50 YTL Aylık Kota'sız yada 200-300 GB Kotalı hhehe

ne güzel olur bea..

saol haber için
böyle bişey olsun var ya dehşet olur 4gündür cafeden upload yapıyorum 50ytl para gömüldük hala daha bitmedi