Konu
Türk Telekom'un yeni yönetimi ADSL'de indirim düşündüklerini açıkladı
13-06-2006, 16:46:35
#9
VEGA
UndeaD adlı üyeden alıntı:
Düşünsenize 2 Mbit
50 YTL Aylık Kota'sız
yada 200-300 GB Kotalı
hhehe
ne güzel olur bea..
saol haber için
böyle bişey olsun var ya dehşet olur 4gündür cafeden upload yapıyorum 50ytl para gömüldük hala daha bitmedi