FromETC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.menacam.com/hacklenen-msn...mli-t1613.html

Şöyle birşey var. Daha önceden bu şekilde kurtaranların olduğunu biliyorum.
işe yaramıyor bu yöntem ilgilenmiyorlar bile


bence şimdide n unut o msnyi
benimde başımna gelmişti ama malesef gitti
ama
bu kadar önemliyse bilişim sucları şubesine bi başvur istersen...
polisler messenger a mail atıp geri alıyorlar diye biliyorum