Gerizekalı İnsanın Biri msn Adresimi Çaldı o benim için çok Önemliydi. Şaunda yapmam gerekenler neler acaba ? adam bi telefon numarası verdi ara bu numarayı görüşelim diye. telefon numarası elimde. msn logları elimde. böyle sapıklara ders olması bakımından ne yapmam yerek. iş çok ciddi çünkü. savcılığa gitsem bana hade bea senin msninlemi uğraşıcaz mı derler yoksa ilgilenirlermi acaba ?