-Çek halinde alınan ödemeleri hangi bankada bozdurabilirim?
-Aldığım kodu başka sitelerime de koyabilir miyim?(ücretli veya ücretsiz olusturulmus sitelerime)
-Son olarak çek halinde veya paypaldan odeme alan arkadaşlar var mı?Yani güvenilir mi?